00 DSpace/Manakin Repository

Організація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.contributor.author Стеценко, Володимир Петрович
dc.date.accessioned 2021-09-25T13:45:26Z
dc.date.available 2021-09-25T13:45:26Z
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.citation Ткачук Г.В., Стеценко Н.М., Стеценко В.П. Організація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 83(3), С.274-287. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13925
dc.description.abstract Висвітленопідходи до організації навчально-пізнавальної та дослідницької діяльностістудентівзакладів вищої освітив умовах змішаного навчання. Визначено, що змішане навчання як форма організації навчання поєднує технології традиційного та електронного навчання і передбачає проведення традиційних занять в аудиторії, організацію різних видів діяльностейза допомогою технологій дистанційногонавчання.В умовах змішаного навчання та використання інформаційних технологій організацію навчально-пізнавальної діяльності доцільно розглядати в межах відповідних онлайнових середовищ, які можнаподілити на категорії. Зокремазалежно від мети їх використання розрізняють засоби: управління навчальною діяльністю; подання навчальних матеріалів; організації зворотногозв’язкуучасників освітнього процесу; моніторингу, контролюта оцінювання результатів діяльності; організації іншихвидівдіяльностей (індивідуальна, групова, колективна).Автором запропоновановикористання навчального електронного курсу як платформидля подання навчального матеріалу, завдань для виконання, представлення робіт студентів, а також організаціїокремих видів діяльностей (наповнення глосарію, обговорення на форумі), оцінювання результатів роботи студентів тощо. Електронний навчальний курс також слугуваввідправною точкою для доступу до зовнішніх онлайнових сервісів, що розширюють спектр інструментальних засобівів такий спосіб урізноманітнюютьвиди навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності.У роботі описано організацію такихвидівдіяльності,як-от:«Створення карт знань», «Колективне оцінюваннякарт знань», «Робота з глосарієм», «Проведення майстер класу» із залученням інструментарію як електронного навчального курсу, так і зовнішніх онлайн-сервісів. Організацію дослідницької діяльності описано на основі моделі змішаного навчання «Зміна станцій», яка передбачає зміну режимів діяльності: традиційний в аудиторії та електронний (комп’ютерно-орієнтований, дистанційний, мобільний). Уданій моделі використовуються різні режими роботи, але обов’язковим є організація дистанційного. uk_UA
dc.publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378:004-51]:001.89
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject дослідницька діяльність uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject електронний навчальний курс uk_UA
dc.subject коннективізм uk_UA
dc.subject модель «Зміна станцій» uk_UA
dc.subject карти знань uk_UA
dc.subject віртуальна дошка uk_UA
dc.title Організація навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності студентів в умовах змішаного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу