dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-27T05:14:35Z |
|
dc.date.available |
2021-09-27T05:14:35Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-21 |
|
dc.identifier.citation |
Підлипняк І.Ю. Підготовка педагогів дошкільної освіти крізь призму сьогодення // Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21-22 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. - Умань : Візаві, 2020. - 154 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13972 |
|
dc.description.abstract |
Реформування дошкільної освіти передбачає радикальну перебудову управлінської ланки, що вимагає істотного підвищення професіоналізму керівних кадрів. Задоволення зазначеної потреби передбачає пошук нових і більш ефективних шляхів підготовки управлінського персоналу, здатного здійснювати ефективне керівництво з опорою на досвід і сучасні досягнення психолого- педагогічних дисциплін, взяти на себе ініціативу щодо перебудови освітнього процесу, трансформуючи його в межах нової моделі дошкільного навчального закладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
Підготовка педагогів |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
реформування дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
підвищення професіоналізму |
uk_UA |
dc.title |
ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ СЬОГОДЕННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |