dc.contributor.author |
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-01T05:58:48Z |
|
dc.date.available |
2021-10-01T05:58:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-08 |
|
dc.identifier.citation |
Перепелюк Т. Д. Я - концепція як умова професійного становлення практичного психолога. СУЧАСНІ ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: ЕКО-ТРЕНІНГ [збірник тез доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції]. Відп. ред. В.Л. Зливков, Н.А. Харченко, С.О. Лукомська. Умань-Київ: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2021.С. 62-64. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13981 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження проблеми Я-концепції у сучасній психологічній літературі
показує, що розвиток Я-концепції має важливе значення для особистісного
розвитку кожної людини. Розглянемо, яку роль відіграє Я-концепція у
професійному становленні.Умови сьогодення й особливості суспільного життя
ставлять чіткі вимоги до компетентності, професіоналізму, поведінки, рівня
63
культури і мислення психолога-практика, а тому й до рівня професійної та
особистісної підготовки у системі вищої школи майбутнього фахівця в галузі
практичної психології. |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України |
uk_UA |
dc.subject |
Я-концепція |
uk_UA |
dc.subject |
психолог |
uk_UA |
dc.subject |
професійне становлення |
uk_UA |
dc.title |
Я - концепція як умова професійного становлення практичного психолога |
uk_UA |