00 DSpace/Manakin Repository

ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
dc.contributor.author Галузінська, Майя Іванівна
dc.date.accessioned 2021-10-01T06:32:47Z
dc.date.available 2021-10-01T06:32:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Браславська О.В., Галузінська М.І., Урвант А.С. Фреймізація навчання: можливості формування творчої активності учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1. Умань: Візаві, 2021. – С. 60–72. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13989
dc.description.abstract У статті розкривається актуальність проблеми формування творчої активності учнів. Метою роботи є звернення уваги педагогічної спільноти до такого питання як фреймізація навчання, що передбачає урізноманітнення форм і методів організації освітнього процесу засобом актуалізації самокорекції знань учнів. Встановлено, що формування творчої активності старшокласників засобом фреймізації має здійснюватися на засадах особистісної орієнтації, компетентнісного підходу. Крім загальної характеристики, розкрито специфіку створення фреймів зі слотами. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.091.31.68
dc.subject фреймізація навчання uk_UA
dc.subject актуалізація знань uk_UA
dc.subject самооцінювання uk_UA
dc.subject творча активність учня uk_UA
dc.title ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ uk_UA
dc.title.alternative FRAMEMIZATION OF LEARNING: OPPORTUNITIES FOR FORMATION OF STUDENTS CREATIVE ACTIVITY uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу