dc.contributor.author |
Бояр, Владислав |
|
dc.contributor.author |
Бербец, Віталій Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T07:05:21Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T07:05:21Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-14 |
|
dc.identifier.citation |
Бояр В., Бербец В. СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: погляд у майбутнє : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Умань, 14 квіт. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; за заг. ред. С. І. Ткачука. – Умань. 2021. - С. 11-15. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14004 |
|
dc.description.abstract |
У статті ми розглядаємо такі теоретичні й практичні питання: диференціація як вирішальний засіб індивідуалізації та гуманізації навчання; системи, рівні і види диференціації загальної шкільної освіти; педагогічні умови, що забезпечують і диференційований підхід до організації навчання; організаційні питання диференціації навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
УДПУ імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.subject |
Диверенціація |
uk_UA |
dc.subject |
трудове навчання |
uk_UA |
dc.subject |
диференційований контроль знань |
uk_UA |
dc.subject |
особистісний підхід |
uk_UA |
dc.title |
СУТНІСТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ |
uk_UA |