DSpace Repository

МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Вінницька, Оксана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-10-05T07:32:36Z
dc.date.available 2021-10-05T07:32:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Вінницька О. А. Моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання]: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 250-252. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні основи моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління uk_UA
dc.publisher м. Луцьк, Луцький національний технічний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;658.8:338(066)
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.subject поведінка споживача uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject маркетингова політика uk_UA
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account