dc.contributor.author |
Вінницька, Оксана Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-05T07:32:36Z |
|
dc.date.available |
2021-10-05T07:32:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Вінницька О. А. Моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання]: Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 250-252. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14026 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто теоретичні основи моделювання поведінки споживачів як один із елементів ефективного маркетингового управління |
uk_UA |
dc.publisher |
м. Луцьк, Луцький національний технічний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;658.8:338(066) |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка споживача |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова політика |
uk_UA |
dc.title |
МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОДИН ІЗ ЕЛЕМЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ |
uk_UA |