dc.contributor.author |
Андрусик, Олена Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Мороз, Людмила Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Діхтяренко, Світлана Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-05T12:31:11Z |
|
dc.date.available |
2021-10-05T12:31:11Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.citation |
Мороз Л.І., Діхтяренко С.Ю., Андрусик О.О. Емоційна стійкість як основний фактор психічного здоров'я здобувачів вищої освіти // Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія". Мукачево, 2021. №2, Т.7. С. 118-125. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14052 |
|
dc.description.abstract |
У даній науково-дослідній роботі розглядаються питання емоційної стійкості як основного фактору
психічного здоров'я студентів сучасних закладів вищої освіти. Актуальність заявленої тематики наукового дослідження обумовлюється високими обсягами психологічних і психоемоційних навантажень, з якими змушені стикатися студенти багатьох спеціальностей сучасних ЗВО в період здобуття вищої освіти і еобхідністю наявності у них високого рівня психологічної і емоційної стійкості для того, щоб мати можливість впоратися з такими навантаженнями і успішно закінчити навчання. Провідним підходом в даній науково-дослідній роботі вибрано поєднання системного аналізу впливу емоційних перевантажень на студентів сучасних вищих навчальних закладів в період їхнього навчання з дослідженням особливостей підвищення емоційної стійкості в умовах психологічних перевантажень при заняттях у ЗВО, що істотно впливають на психіку учня і здатні стати причиною численних нервових зривів. Результати даної науково-дослідної роботи наочно підкреслюють важливість емоційної стійкості здобувачів вищої освіти як фактору, що перешкоджає розвитку порушень їхнього психічного здоров'я, а також свідчать про необхідність розвитку емоційної стійкості сучасних здобувачів вищої освіти, з метою створення надійної, якісної основи для зміцнення емоційної стійкості. Результати та висновки даної науково-дослідної роботи мають істотне значення для студентів сучасних ЗВО, викладачів,
а також для численних дослідників питань підвищення рівня емоційної та психологічної стійкості в умовах значних навантажень, пов'язаних з процесами інтенсивної розумової діяльності, властивої як студентам, так і представникам різних сфер розумової праці |
uk_UA |
dc.publisher |
МДУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.942.5 |
|
dc.subject |
емоційна стійкість |
uk_UA |
dc.subject |
психічне здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
психіка |
uk_UA |
dc.subject |
емоції |
uk_UA |
dc.subject |
психологічні навантаження |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
психоемоційне навантаження |
uk_UA |
dc.title |
Науковий вісник Мукачівського державного університету серія "Педагогіка та психологія" |
uk_UA |