00 DSpace/Manakin Repository

ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеленкова, Наталія Леонідівна
dc.date.accessioned 2021-10-05T12:40:38Z
dc.date.available 2021-10-05T12:40:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шеленкова Н.Л. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій молоді. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Випуск 6. 2021. С. 74-82. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14057
dc.description.abstract У статті аналізуються питання ціннісних орієнтацій молоді під впливом реклами і рекламних образів. Розкрито визначення понять «реклама», «ціннісні орієнтації». Проаналізовано дослідження з даної проблеми, які можна поділити на три напрямки: дослідження генезису реклами, дослідження теорії реклами, а також поведінки споживачів та впливу психологічних чинників на вибір товару та сприйняття реклами. Розкриваються особливості вікової категорії (молоді), що схильні до впливу реклами, в силу своїх психологічних особливостей, емоційної нестабільності. Розкривається роль реклами, як позитивна, так і негативна, у виборі цінностей, формуванні мотивів, стилю життя, моделі поведінки молоді. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.017:17-053.6]:659.1:005.525
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.title ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу