00 DSpace/Manakin Repository

Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Гриньова, Наталія В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2021-10-06T08:34:17Z
dc.date.available 2021-10-06T08:34:17Z
dc.date.issued 2021-04-27
dc.identifier.citation Гриньова Н. В., Перепелюк Т. Д. Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, Перепелюк Т.Д. [та ін.] МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. C. 323-369. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067
dc.description.abstract У ході професійної підготовки майбутніх вчителів, психологів, соціальних педагогів тощо, особлива увага приділяється розвитку творчої особистості, зокрема як майбутнього дослідника. Підготовка такого фахівця є важливою складовою вищої освіти, тому що особистість, яка володіє гнучкістю мислення, вирізняється креативністю рішення, здатна нестандартно вирішувати задачі та зміни, які постійно відбуваються у соціумі, освітньому середовищі, здатна знаходити адекватні форми організації процесу у якому перебуває, оновлює власні знання, уміння, вдосконалює професійні якості та властивості. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.015.31(02)
dc.subject студенти-психологи uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject потенціал uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.title Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу