Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Гриньова, Наталія В'ячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T08:34:17Z | |
dc.date.available | 2021-10-06T08:34:17Z | |
dc.date.issued | 2021-04-27 | |
dc.identifier.citation | Гриньова Н. В., Перепелюк Т. Д. Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, Перепелюк Т.Д. [та ін.] МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. C. 323-369. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067 | |
dc.description.abstract | У ході професійної підготовки майбутніх вчителів, психологів, соціальних педагогів тощо, особлива увага приділяється розвитку творчої особистості, зокрема як майбутнього дослідника. Підготовка такого фахівця є важливою складовою вищої освіти, тому що особистість, яка володіє гнучкістю мислення, вирізняється креативністю рішення, здатна нестандартно вирішувати задачі та зміни, які постійно відбуваються у соціумі, освітньому середовищі, здатна знаходити адекватні форми організації процесу у якому перебуває, оновлює власні знання, уміння, вдосконалює професійні якості та властивості. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.015.31(02) | |
dc.subject | студенти-психологи | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | потенціал | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання | uk_UA |