dc.contributor.author |
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Гриньова, Наталія В'ячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-06T08:34:17Z |
|
dc.date.available |
2021-10-06T08:34:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-27 |
|
dc.identifier.citation |
Гриньова Н. В., Перепелюк Т. Д. Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня: психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, Перепелюк Т.Д. [та ін.] МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. C. 323-369. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14067 |
|
dc.description.abstract |
У ході професійної підготовки майбутніх вчителів, психологів,
соціальних педагогів тощо, особлива увага приділяється розвитку творчої
особистості, зокрема як майбутнього дослідника. Підготовка такого фахівця є
важливою складовою вищої освіти, тому що особистість, яка володіє гнучкістю
мислення, вирізняється креативністю рішення, здатна нестандартно вирішувати
задачі та зміни, які постійно відбуваються у соціумі, освітньому середовищі,
здатна знаходити адекватні форми організації процесу у якому перебуває,
оновлює власні знання, уміння, вдосконалює професійні якості та властивості. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.015.31(02) |
|
dc.subject |
студенти-психологи |
uk_UA |
dc.subject |
творчість |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання |
uk_UA |