dc.contributor.author |
Данилевич, Лариса Арсеніївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-06T11:52:59Z |
|
dc.date.available |
2021-10-06T11:52:59Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Данилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077 |
|
dc.description.abstract |
У статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчання |
uk_UA |
dc.publisher |
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГО |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.955 |
|
dc.subject |
вікова та педагогічна психологія |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність. |
uk_UA |
dc.subject |
мотиви |
uk_UA |
dc.subject |
учіння |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні психологи |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічний вплив |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.title |
Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCE |
uk_UA |