00 DSpace/Manakin Repository

Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Данилевич, Лариса Арсеніївна
dc.date.accessioned 2021-10-06T11:52:59Z
dc.date.available 2021-10-06T11:52:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Данилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
dc.description.abstract У статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчання uk_UA
dc.publisher НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГО uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;159.955
dc.subject вікова та педагогічна психологія uk_UA
dc.subject навчальна діяльність. uk_UA
dc.subject мотиви uk_UA
dc.subject учіння uk_UA
dc.subject майбутні психологи uk_UA
dc.subject психолого-педагогічний вплив uk_UA
dc.subject викладач uk_UA
dc.title Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача uk_UA
dc.title.alternative ABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCE uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу