dc.contributor.author |
Ольховецький, Сергій Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T12:53:35Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T12:53:35Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-24 |
|
dc.identifier.citation |
Ольховецький С. Мотивація учбової діяльності та її формування. Психологічний журнал / ред. О. Д. Сафін та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. №5. С. 42-50. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2617-2100 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082 |
|
dc.description.abstract |
В статті розкривається поняття мотивація та мотив. Мотивація – це циклічний процес
безперервного взаємного впливу та перетворень, у якому суб'єкт дії та ситуація взаємно
впливають одне на одного, і результатом якого є реально простежена поведінка. Мотив – це
збудження до діяльності, пов'язане з задоволенням потреби суб'єкта. До видів мотивів можна
віднести пізнавальні і соціальні мотиви. Мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних
факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.015.3:005.32 |
|
dc.subject |
соціальні мотиви |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальні мотиви |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
інтерес |
uk_UA |
dc.subject |
потреби |
uk_UA |
dc.subject |
мотив |
uk_UA |
dc.title |
Мотивація учбової діяльності та її формування |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Motivation of educational activity and its formation |
uk_UA |