dc.contributor.author |
Малишевська, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T13:06:33Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T13:06:33Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-06 |
|
dc.identifier.citation |
Малишевська І.А. Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. Вісник Черкаського Університету. Педагогічні науки. Черкаси, 2017. Вип.10. С.83-87. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2076-586Х |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14084 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню стану підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії. У статті визначено, що Україна перебуває на початку кардинальних змін освітньої політики щодо дітей з особливими освітніми потребами. Стрімко активізується пошук шляхів і засобів удосконалення професійної підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на модернізацію підготовки та перепідготовки психолого-педагогічних кадрів, які забезпечуватимуть інклюзивне навчання в Україні. Окреслено проблеми формування професіоналізму спеціалістів масових загальноосвітніх закладів в галузі інклюзивної освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378 |
|
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освітня інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічні кадри |
uk_UA |
dc.subject |
проблеми формування професіоналізму психолого-педагогічних кадрів в галузі інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація підготовки та перепідготовки |
uk_UA |
dc.title |
Стан підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах освітньої інклюзії |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The State Of Preparation Of Psychological-And-Pedagogical Staff To Work In Conditions Of Educational Inclusion |
uk_UA |