Abstract:
У дисертації розглянуто проблему формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Визначено та обґрунтовано інтегративну сутність фахової підготовки інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, що створює передумови для розвитку у них готовності до професійної мобільності.
Розроблено й теоретично обґрунтовано концепцію і систему формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, яка базуються на пріоритетах забезпечення інтеграції змісту освіти у моно-, багатопредметному й комбінованому форматі. Визначено педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Доведено, що забезпечення відповідних педагогічних умов сприяє формуванню професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю і зумовлює підвищення ефективності їхньої професійної підготовки у закладах вищої педагогічної освіти.
Розроблено методику удосконалення теоретичної і практичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, в основу якої покладено проєктну технологію.
Розроблено та апробовано навчально-методичний комплекс щодо формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у закладах вищої педагогічної освіти.