00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малишевський, Олег Володимирович
dc.date.accessioned 2021-10-08T08:08:40Z
dc.date.available 2021-10-08T08:08:40Z
dc.date.issued 2020-07-07
dc.identifier.citation Малишевський О. В. Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи / [редкол.: Л. Б. Лук’янова (голова), О. В. Аніщенко (заступник голови) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ: ТОВ «Талком», 2020. Вип. 1(17). С. 52–62. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-6386
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14098
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню практичного аспекту формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. У статті здійснено аналіз практичної підготовки формування професійної мобільності здобувачів вищої освіти з урахуванням результатів психолого-педагогічних праць вітчизняних та зарубіжних науковців. З’ясовано, що організація практичної підготовки інженерів-педагогів зорієнтована з урахуванням потреб ринку праці. Акцентовано на перевагах контекстного та технологічного підходів у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Визначено, що в організації освітнього процесу високий потенціал мають когнітивно зорієнтовані технології (діалогічні методи навчання, лекції-конференції, мультимедіа лекції, семінари-дискусії, семінари-«круглі столи», проблемне навчання тощо), особистісно зорієнтовані технології (інтерактивне навчання; креативні, інтелектуально-творчі, рольові, імітаційні, ситуативні ігри; тренінги тощо), діяльнісно зорієнтовані технології (контекстне навчання; організаційно-ділові ігри; метод проєктів, зокрема науково-дослідні проєкти, кейс-метод, пізнавально-пошукові завдання тощо). Доведено, що впровадження таких технологій сприяє реалізації практичної підготовки фахівців: інтенсифікації, підвищенні ефективності та якості освітнього процесу; диференціації навчання; системну інтеграцію предметних завдань; професійно-особистісному зростанню, самореалізації і самовдосконаленню. З’ясовано, що одним із найбільш ефективних шляхів підвищення практичної підготовки формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів є забезпечення міжгалузевої інтеграції, яка виступає індикатором якості професійної підготовки. Теоретичні дослідження спрямовують подальший науковий пошук на впровадження системи формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. uk_UA
dc.publisher ТОВ «Талком» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:377.011.3-051]:378.147.091.33-027.22]:001.891
dc.subject практична підготовка uk_UA
dc.subject професійна мобільність uk_UA
dc.subject інженери-педагоги uk_UA
dc.subject міжгалузева інтеграція uk_UA
dc.title Дослідження формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів у контексті практичної підготовки uk_UA
dc.title.alternative Research Of Professional Mobility Formation Of Future Engineers-Teachers In The Practical Training Context uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу