dc.contributor.author |
Малишевський, Олег Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-08T08:50:45Z |
|
dc.date.available |
2021-10-08T08:50:45Z |
|
dc.date.issued |
2009-10-12 |
|
dc.identifier.citation |
Малишевський О. В. Пропедевтика інформаційної культури учнів основної школи : монографія. Умань: ПП Жовтий, 2009. 238 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
976-966-2113-97-6 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14103 |
|
dc.description.abstract |
Монографія присвячена проблемі формування основ інформаційної куль-тури учнів основної школи на засадах інтеграції і впровадження інформаційно-комунікаційних технологій до процесу трудового навчання.
Автором запропонована модель формування основ інформаційної культури учнів основної школи на заняттях з трудового навчання та художньої праці, а також експериментальна програма з "Трудового навчання: дизайн (проекту-вальна діяльність) і технології". Досліджено психолого-педагогічні умови реалі-зації міжпредметних зв’язків при впровадженні запропонованої авторської про-грами.
Видання адресовано методистам, учителям, студентам педагогічних вузів. |
uk_UA |
dc.publisher |
ПП Жовтий |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;6(07):373.62 |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;74.262.9:74.268 |
|
dc.subject |
інформаційна культура |
uk_UA |
dc.subject |
учні загальоосвітньої школи |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
комп'ютерна грамотність |
uk_UA |
dc.subject |
пропедевтика інформаційної культури |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно зорієнтована модель трудового навчання |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно-інформаційний простір |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
вербальна інформація |
uk_UA |
dc.subject |
сенсорна інформація |
uk_UA |
dc.subject |
структурна (речовинна) інформація |
uk_UA |
dc.subject |
функції соціально-педагогічної інформації |
uk_UA |
dc.subject |
інформатизація освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітня галузь "Технології" |
uk_UA |
dc.subject |
резонансне поле сприймання інформації |
uk_UA |
dc.subject |
складові інформаційної культури |
uk_UA |
dc.subject |
практичний досвід |
uk_UA |
dc.subject |
алгоритм формування інформаційної культури |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція проектувальної діяльності і технологій |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні аналоги |
uk_UA |
dc.subject |
модель пропедевтики інформаційної культури |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
структура інформаційної культури особистості |
uk_UA |
dc.subject |
цілісні перцептивні образи |
uk_UA |
dc.subject |
мисленнєвий алгоритм |
uk_UA |
dc.title |
Пропедевтика інформаційної культури учнів основної школи |
uk_UA |