00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщенко, Марина Сергіївна
dc.contributor.author Кравченко, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-10-08T08:59:22Z
dc.date.available 2021-10-08T08:59:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кравченко О.О., Міщенко М.С. Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2021. Випуск 8. С. 90–99 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14107
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню соціально-психологічній підтримці учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Визначено ефективні технології соціально-психологічної підтримки в умовах дистанційного навчання. Показано, що пандемія сприяє розвитку соціально-психологічним та індивідуально-психологічним негативним наслідкам. З’ясовано, що карантині обмеження вплинули на самопочуття учнів, а саме: особливості життєдіяльності школярів, психоемоційний стан, відсутність традиційно організованих занять фізичною культурою в умовах вимушеної ізоляції, обмеження можливості прогулянок на свіжому повітрі, відсутніх «живого» спілкування з ровесниками, розмивання традиційного поняття дружби, товариських відносин, велике навчальне навантаження, підвищений об’єм домашніх завдань, вільний доступ до великого арсеналу гаджетів і соціальних мереж. У статті розглянуто основні переваги та недоліки дистанційної освіти в сучасних умовах. Серед основних переваг виділено вільний доступ до навчання, широта охоплення, зручність, мобільність, індивідуальний підхід. Основними недоліками слід вважати проблеми мотивації, ідентифікації, та розвитку комунікативних навичок. Розглянуто особливості дистанційного навчання для дітей з особливими освітніми потребами та виділено переваги дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами: індивідуалізація освітнього процесу, доступ до освітніх ресурсів, можливість актуалізації та збільшення часу на самостійну роботу, розвиток пізнавальної активності та навиків самоконтролю. Досліджено ефективні технології соціально-психологічної підтримки в умовах дистанційного навчання. Виявлено, що інклюзивний туризм та природотерапія є найзатребуванішими щодо соціально-психологічної реабілітації та фізичної активності дітей. Інклюзивний туризм сприяє покращенню не лише соціального і психологічного статусу учнів з особливими освітніми потребами, але й безпосередньо здійснює позитивний вплив на їх соматичний статус і загальний фізичний стан. Робота спонукає до подальших досліджень розвитку інклюзивного туризму в умовах пандемії. uk_UA
dc.publisher «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;316.6:005.583-057.87]:37.018.43
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject пандемія uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.title Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу