dc.contributor.author |
Міщенко, Марина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-11T07:22:33Z |
|
dc.date.available |
2021-10-11T07:22:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Міщенко М. С. Квест-технології в профорієнтаційної роботи. Профорієнтація серед учнівської молоді в умовах інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 14 квітня 2021 р.). Умань : Візаві, 2021. С. 79–80. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14117 |
|
dc.description.abstract |
Пpoфеcійне самовизначення кожної людини розпочинається з раннього дитинства, коли в грі вона бере на себе різні пpофеcійні ролі, а також програє поведінку, пов’язані з ними. У ранній юності зaвершується пpoфеcійне самовизначення випускника, яке впливатиме на все його подальше життя. Цим обумовлюється неoбхідність проведення систематичної роботи з учнями з питань пpофеcійної орієнтації і життєвому cамoвизначенню протягом всього періоду навчанняя в школі. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
квест-технології |
uk_UA |
dc.subject |
професійне самовизначення |
uk_UA |
dc.subject |
старшокласники |
uk_UA |
dc.subject |
технології |
uk_UA |
dc.title |
Квест-технології в профорієнтаційної роботи. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |