00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методологічні засади дослідження творчості викладача у контексті розвитку його професійної свідомості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гульбс, Ольга Анатоліївна
dc.contributor.author Кобець, Олександр Володимирович
dc.contributor.author Малеев, Денис Вікторович
dc.date.accessioned 2021-10-25T11:34:11Z
dc.date.available 2021-10-25T11:34:11Z
dc.date.issued 2021-04-27
dc.identifier.citation Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 376 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14151
dc.description.abstract У процесі глобальних продуктивних перетворень, євроінтеграційних спрямувань, що відбуваються в українській державі, виняткового значення набуває якісна національна вища освіта, яка має виховувати інноваційну особистість, громадянина України і світу з планетарним мисленням, спроможну до постійного ціннісного професійного зростання, спілкування з іншими культурами, духовного перетворення дійсності. uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ "Візаві" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.015.31(02)
dc.subject Розвиток творчої особистості викладача, uk_UA
dc.subject Актуалізація творчого потенціалу викладача, uk_UA
dc.subject Професійна педагогічна рефлексія, uk_UA
dc.subject Розвиток системи освіти. uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади дослідження творчості викладача у контексті розвитку його професійної свідомості uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу