DSpace Repository

Соціальний інтелект як фактор волонтерської діяльності майбутніх медичних працівників

Show simple item record

dc.contributor.author Онуфріева, Ліана Анатоліївна
dc.contributor.author Чайковська, Оксана Миколаіївна
dc.contributor.author Кобець, Олександр Володимирович
dc.contributor.author Павелків, Роман Володимирович
dc.contributor.author Мельнічук, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-10-25T11:37:35Z
dc.date.available 2021-10-25T11:37:35Z
dc.date.issued 2020-03-25
dc.identifier.citation Onufriieva, L., Chaikovska, O., Kobets, O., Pavelkiv, R., & Melnychuk, T. (2020). Social Intelligence as a Factor of Volunteer Activities by Future Medical Workers. Journal of History Culture and Art Research, 9(1), 84-95. uk_UA
dc.identifier.issn 2147-0626
dc.identifier.uri http://kutaksam.karabuk.edu.tr/index.php/ilk/article/view/2536
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14153
dc.description.abstract У статті представлені результати теоретичних і емпіричних досліджень соціального інтелекту студентів медичного коледжу при здійсненні суспільно корисної діяльності засобами волонтерської роботи. Соціальний інтелект розглядається як відносно стійка система інтелектуальних здібностей, які виражаються в соціальній поведінці особистості. Автор підкреслює роль соціального інтелекту в діяльності майбутніх фахівців в області охорони здоров'я. У статті аналізуються психологічні дослідження з проблеми соціального інтелекту. В ході емпіричного дослідження виявлено рівень соціального інтелекту студентів-волонтерів, встановлена ​​його взаємозв'язок з рівнем емпатійних тенденцій і типом міжособистісних відносин. Відзначено, що формування соціального інтелекту визначає соціальне сприйняття, соціальну чутливість, соціальне мислення, рефлексію і співчуття. Соціальний інтелект - це здатність розвиватися в соціальній взаємодії. Рівень розвитку соціального інтелекту в цілому і його індивідуальні здібності пов'язані з особистісними характеристиками і особливостями компанії. Встановлено, що соціальний інтелект є частиною комунікативно-рефлексивного компонента психологічної готовності студентів до волонтерської діяльності, включає відповідну комунікативну компетенцію як здатність формулювати свою думку і розуміти думку іншої людини, здатність розпізнавати як вербальні, так і невербальні сигнали. в процесі спілкування з урахуванням віку та індивідуальних аспектів спілкування, наявності відповідних механізмів сприйняття (емпатія, рефлексія, ідентифікація), вміння взаємодіяти з колегами і людьми, яким надається допомога, вміння працювати в команді і знаходити вихід з конфлікту ситуації і т. д. Зроблено висновок, що розвиток соціального інтелекту майбутніх фахівців обумовлено емпатичних тенденцій, що переважає структурою цінностей, повагою до інших, їх поведінки і дій, типам міжособистісних відносин. Виявлений рівень соціального інтелекту студентів і волонтерів, його взаємозв'язок з рівнем емпатійних тенденцій і типом міжособистісних відносин вказує на необхідність розробки експериментально-психологічної програми формування соціального інтелекту у майбутніх медичних працівників. uk_UA
dc.publisher Без видавництва (Інтернет видання) uk_UA
dc.subject Соціальний інтелект, uk_UA
dc.subject Студенти-волонтери, uk_UA
dc.subject Медичні працівники, uk_UA
dc.subject Волонтерство, uk_UA
dc.subject Співчуття, uk_UA
dc.subject Суспільно корисна діяльність. uk_UA
dc.title Соціальний інтелект як фактор волонтерської діяльності майбутніх медичних працівників uk_UA
dc.title.alternative Social Intelligence as a Factor of Volunteer Activities by Future Medical Workers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account