dc.contributor.author |
Гульбс, Світлана Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Кобець, Олександр Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-09T11:00:42Z |
|
dc.date.available |
2021-11-09T11:00:42Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гульбс , О., & Кобець, О. (2021). РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У ГРУПАХ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки., 47(3(47), 15–18. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14203 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто особливості розвитку емоційної компетентності військовослужбовців у групах активного соціальнопсихологічного навчання. Зазначено, що продуктивність роботи військовослужбовця при взаємодії з іншими також будується на ефективному сприйнятті, управлінні і контролі не лише власних емоцій, але й емоцій цих інших, і тому ефективна діяльність військовослужбовця безпосередньо залежить від його розвиненої емоційної компетентності. Емоційна компетентність як складова професійної компетентності є сукупністю емоційних і соціальних здібностей, здатності до розуміння власних емоцій та емоцій інших людей до управління емоційною сферою. Усі структурні компоненти емоційної компетентності взаємопов'язані, а їхня тісна взаємозалежність сприяє ефективній міжособистісній взаємодії. Зроблено припущення, що військовослужбовці з високим рівнем розвитку емоційної компетентності мають виражені здібності до розуміння власних емоцій та емоцій інших людей до управління емоційною сферою, яка обумовлює більш високу адаптивність та ефективність у спілкуванні. Активне соціально-психологічне навчання є психолого-педагогічною формою розвитку емоційної компетентності і вдосконалення умінь і навичок взаємодії у суспільстві, здійснюваної в умовах групової навчально-тренувальної діяльності. Цей метод застосовано для формування в учасників специфічних емоційних, комунікативних, когнітивних та поведінкових умінь з метою підвищення емоційної компетентності, комунікативної та психологічної компетентності, емоційного інтелекту. Робота у групах активного соціально-психологічного навчання спрямована на позитивні зміни у розвитку емоційної компетентності її учасників. Ефективність роботи у групах активного соціально-психологічного навчання з військовослужбовцями висока, оскільки віковий період ранньої та середньої дорослості припускає рухливість, пластичність і сензитивність емоційної та інтелектуальної сфер особистості. Отримані за результатами експерименту дані достовірно підтверджують ефективність застосування методу активного соціально-психологічного навчання у розвитку емоційної компетентності у військовослужбовців. |
uk_UA |
dc.publisher |
Publishing and Polygraphic Center "Kyiv University" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159: 378.011.32.037 |
|
dc.subject |
емоційна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
активне соціально-психологічне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
міжособистісна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
військовослужбовці |
uk_UA |
dc.title |
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У ГРУПАХ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |