dc.contributor.author |
Муковіз, Олексій Павлович |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-26T13:10:43Z |
|
dc.date.available |
2021-11-26T13:10:43Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-29 |
|
dc.identifier.citation |
Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14251 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.9.07:378.018.8:373.3.011.3-051 |
|
dc.subject |
професійно-педагогічна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
експериментальна група |
uk_UA |
dc.subject |
контрольна група |
uk_UA |
dc.subject |
учителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
викладачі |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний експеримент |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
діагностика |
uk_UA |
dc.title |
Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |