00 DSpace/Manakin Repository

Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муковіз, Олексій Павлович
dc.date.accessioned 2021-11-26T13:10:43Z
dc.date.available 2021-11-26T13:10:43Z
dc.date.issued 2021-04-29
dc.identifier.citation Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14251
dc.description.abstract У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;159.9.07:378.018.8:373.3.011.3-051
dc.subject професійно-педагогічна компетентність uk_UA
dc.subject експериментальна група uk_UA
dc.subject контрольна група uk_UA
dc.subject учителі початкової школи uk_UA
dc.subject викладачі uk_UA
dc.subject педагогічний експеримент uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.title Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу