Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Муковіз, Олексій Павлович | |
dc.date.accessioned | 2021-11-26T13:10:43Z | |
dc.date.available | 2021-11-26T13:10:43Z | |
dc.date.issued | 2021-04-29 | |
dc.identifier.citation | Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14251 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено рівні розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Визначено діагностичні блоки: теоретико-методична та психолого-педагогічна підготовка. Розвиток професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи потребує удосконалення, що можливе за таких умов: забезпечення готовності особистості до дистанційного навчання; організаційно-технічного забезпечення дистанційного навчання; навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання; організації процесу дистанційного навчання на особистісній основі; неперервності психолого-педагогічного супроводу дистанційного навчання; системності підвищення кваліфікації організаторів дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.9.07:378.018.8:373.3.011.3-051 | |
dc.subject | професійно-педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | експериментальна група | uk_UA |
dc.subject | контрольна група | uk_UA |
dc.subject | учителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | викладачі | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | діагностика | uk_UA |
dc.title | Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |