dc.contributor.author |
Коберник, Олександр Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Білецька, Ірина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-29T10:29:37Z |
|
dc.date.available |
2021-11-29T10:29:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-01 |
|
dc.identifier.citation |
Коберник О., Коберник Г., Білецька І. Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. № 2(22). С. 70 – 81. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14266 |
|
dc.description.abstract |
Мета статті полягає у розкритті традиційного і сучасного підходів до
трактування поняття «виховання» як педагогічної категорії. Застосовуючи
теоретичні методи дослідження, а саме: аналіз, синтез, індукція, дедукція,
абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація, класифікація
тощо, нами розглянуті різні підходи науковців до обґрунтування вихідних
теоретичних позицій, систематизації поглядів і підходів до з’ясування
провідної педагогічної категорії «виховання». Доводиться, що в педагогіці
наявні різні підходи до визначення суті категорії «виховання», що зумовлює
його багатозначність, багатогранність і різновекторність даного
феномену. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
категорія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
вплив |
uk_UA |
dc.subject |
передача досвіду |
uk_UA |
dc.title |
Категорія «виховання» в педагогічному дискурсі. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |