DSpace Repository

Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Рябошапка, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-11-29T10:54:07Z
dc.date.available 2021-11-29T10:54:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation 13. Рябошапка О. В. Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 77 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 185–190. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14272
dc.description https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.77.41 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти. Реформування змісту освіти вносить корективи в систему освіти і, зокрема, специфіку підготовки майбутніх освітян. Оскільки освітні зміни розпочалися з початкової ланки освіти, шляхом упровадження Нової української школи, відповідно, приділяти увагу варто підготовці фахівців із початкової освіти. Актуальність проблеми підтверджується на законодавчому рівні (Закон України «Про освіту», Концепція «Нова українська школа»), і зумовлюється потребою ринку праці. Проблема підготовки майбутніх педагогів розглядалась багатьма вітчизняними вченими з позицій вимог до педагога, формування його особистості та набуття професійних знань та досвіду. Провідна роль у формуванні майбутнього вчителя початкової школи покладена на заклади вищої освіти, де закладається фундамент для подальшого розвитку творчої особистості вчителя, який у майбутній професійній діяльності зможе сформувати творчу дитячу особистість. Важливим проявом творчої особистості вчителя початкової школи є педагогічна творчість, яка виступає критерієм його педагогічної майстерності та містить у собі сукупність модернізованих педагогічних методів та прийомів. Професійна майстерність характеризується не лише досвідом роботи, а й творчими здібностями, які розвиваються в майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Вища школа виділяє основні якості педагога, якими виступають: загальногромадянські та професійні риси; професійні компетентності, риси творчого педагога. У процесі навчання в закладі вищої освіти викладачі знайомлять студентів зі способами активізації пізнавальної діяльності та творчого мислення молодших школярів, формують уміння застосовувати сучасні педагогічні технології в освітньому процесі початкової школи. Заклад вищої освіти має не лише надати майбутньому педагогові знання, сформування уміння та навички, але й перетворити усю систему знань та умінь на професійні компетентності. Основними професійними рисами педагога вважаються соціально-моральна, професійно-педагогічна та пізнавальна спрямованість. Для ефективної підготовки майбутніх фахівців із початкової освіти варто застосовувати в освітньому процесі сучасні педагогічні технології. uk_UA
dc.publisher Київ : Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject творча особистість uk_UA
dc.subject підготовка фахівців uk_UA
dc.subject педагогічна творчість uk_UA
dc.subject педагогічна майстерність uk_UA
dc.subject професіограма uk_UA
dc.subject якості педагога uk_UA
dc.title Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в закладі вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account