00 DSpace/Manakin Repository

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ КЕРІВНИЦТВА ОСОБИСТІСНИМ ЗРОСТАННЯМ СПОРТСМЕНІВ ВИСОКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ – ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паламарчук, Ю. Г.
dc.contributor.author Самойленко, О. А.
dc.contributor.author Ящук, С. М.
dc.contributor.author Комар, В. П.
dc.contributor.author Хорошун, В. П.
dc.date.accessioned 2021-11-29T12:29:15Z
dc.date.available 2021-11-29T12:29:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ю. Г. Паламарчук, О. А. Самойленко, С. М. Ящук, В. П. Комар, В. П. Хорошун. Теоретичні аспекти розроблення педагогічної моделі керівництва особистісним зростанням спортсменів високої кваліфікації – здобувачів вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 232 с. Т. 1. С 154-160 uk_UA
dc.identifier.issn 1992-5786
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14279
dc.description https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.27 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальним питанням теоретичної побудови сучасної педагогічної моделі керів ництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців (самбістів) високої кваліфікації з урахуванням їх навчання в спеціалізованих навчальних закладах спортивного профілю. Головною метою цієї роботи є розроблення педагогічної моделі керівництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців висо кої кваліфікації (здобувачів вищої освіти спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю). Відповідно до моніторингу науково-методичної та спеціальної літератури (інтернет-ресурсів) у вибраному напрямі дослідження (перший етап дослідження), членами науково-дослідної групи вста новлено, що більшість наукових здобутків провідних учених і практиків розроблені виключно в напря мах здобуття оптимальної психофізичної форми спортсменів (здобувачів вищої освіти) до змагань різних рівнів, без урахування потреб на самоосвітню діяльність відповідно до обраного ними фаху. Варто зауважити, що наявні педагогічні моделі зазначеного напряму дослідження, схожі за своєю структурою, змістом та блоками, є не актуальними та потребують удосконалення. Другий етап дослідження був присвячений розробленню педагогічної моделі керівництва особи стісним удосконаленням спортсменів-єдиноборців високої кваліфікації (самбістів, здобувачів вищої освіти спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю), яка включає такі складники: цілі впровадження педагогічної системи; задачі освітньо-виховного (навчально-тренувального) процесу; методи організації та оптимізації педагогічного процесу; технологія прискореного особистісного зростання з технічними засобами навчання; умови прискореного особистісного зростання; відбір властивостей особистості та спеціальні рекомендації. Варто зауважити (очікується), що вірна та збалансована алгоритмізація побудови зазначеної педагогічної моделі забезпечить особистісне зростання спортсменів-єдиноборців високої кваліфіка ції (здобувачів вищої освіти спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю) без зниження їх спортивних результатів. Ми вважаємо, що для побудови педагогічної системи керівництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців з урахуванням особливостей їх навчання в закладах вищої освіти, доцільною є організація експериментального дослідження, яке допоможе наповнити зміст відповідних компонен тів моделі педагогічної системи керівництва особистісного зростання – його завдання та контроль результатів впровадження зазначеної системи, засобами визначення особливостей, специфічності вираження особистісних властивостей спортсменів-єдиноборців в умовах навчання в закладах вищої освіти, можливості їх формування, їх цінність та особливості взаємозв’язку. Перспективи подаль ших досліджень передбачають проведення педагогічного експерименту, спрямованого на визначення ефективності розробленої членами науково-дослідної групи педагогічної моделі. uk_UA
dc.publisher Запоріжжя : КПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI;https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.27
dc.subject єдиноборці uk_UA
dc.subject тренувальний процес uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject особистісне зростанн uk_UA
dc.subject педагогічна модель uk_UA
dc.subject професійні компетентності uk_UA
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ КЕРІВНИЦТВА ОСОБИСТІСНИМ ЗРОСТАННЯМ СПОРТСМЕНІВ ВИСОКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ – ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу