00 DSpace/Manakin Repository

Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богашко, Олександр Леонідович
dc.date.accessioned 2021-12-03T11:01:13Z
dc.date.available 2021-12-03T11:01:13Z
dc.date.issued 2021-10-29
dc.identifier.citation Богашко О. Л. Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 72–74 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319
dc.description https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/ uk_UA
dc.description.abstract В умовах посилення ресурсних, екологічних і соціальних обмежень соціальний маркетинг може бути розвинений до рівня маркетингу змін і використаний як продуктивний інструмент управління. Оскільки початок змінам дають кризові ситуації, то соціальний маркетинг актуальний саме у своєчасному застосуванні маркетингових принципів і технологій, що використовуються для зміни поведінки людей: від небажаного до корисного стереотипу поведінки в новому контексті економічних, політичних, соціальних, організаційних і технологічних факторів і обставин зовнішнього середовища. uk_UA
dc.publisher Луцьк : ІВВ Луцького НТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;658.8:004.67 (043.2)
dc.subject соціальний маркетинг uk_UA
dc.subject соціально-економічний розвиток uk_UA
dc.subject план маркетингу uk_UA
dc.subject програма маркетингу uk_UA
dc.subject концепція маркетингу uk_UA
dc.title Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу