dc.contributor.author |
Богашко, Олександр Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-03T11:01:13Z |
|
dc.date.available |
2021-12-03T11:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-29 |
|
dc.identifier.citation |
Богашко О. Л. Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 72–74 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14319 |
|
dc.description |
https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В умовах посилення ресурсних, екологічних і соціальних обмежень соціальний маркетинг може бути розвинений до рівня маркетингу змін і використаний як продуктивний інструмент управління. Оскільки початок змінам дають кризові ситуації, то соціальний маркетинг актуальний саме у своєчасному застосуванні маркетингових принципів і технологій, що використовуються для зміни поведінки людей: від небажаного до корисного стереотипу поведінки в новому контексті економічних, політичних, соціальних, організаційних і технологічних факторів і обставин зовнішнього середовища. |
uk_UA |
dc.publisher |
Луцьк : ІВВ Луцького НТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;658.8:004.67 (043.2) |
|
dc.subject |
соціальний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-економічний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
план маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
програма маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
концепція маркетингу |
uk_UA |
dc.title |
Соціальний маркетинг як особлива технологія соціально-економічного розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |