dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.contributor.author |
Сотська, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-14T07:59:50Z |
|
dc.date.available |
2021-12-14T07:59:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Пічкур М. О., Сотська Г. І. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' 2019. № 1. С. 384–389. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2226-3209 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390 |
|
dc.description |
http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/view/167039/166440 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньо педагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висно вки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успіш ного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:75:[7.035.3:502:7.036.2] |
|
dc.subject |
Мистецтвознавство |
uk_UA |
dc.subject |
Навчання |
uk_UA |
dc.subject |
Планер |
uk_UA |
dc.subject |
Художньо-педагогічна парадигма |
uk_UA |
dc.subject |
Майбутні фахівці з образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.title |
Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |