00 DSpace/Manakin Repository

Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.contributor.author Сотська, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2021-12-14T07:59:50Z
dc.date.available 2021-12-14T07:59:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пічкур М. О., Сотська Г. І. Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' 2019. № 1. С. 384–389. uk_UA
dc.identifier.issn 2226-3209
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14390
dc.description http://journals.uran.ua/visnyknakkkim/article/view/167039/166440 uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньо педагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висно вки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успіш ного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою uk_UA
dc.publisher Київ: ''ІДЕЯ-ПРИНТ'' uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378:75:[7.035.3:502:7.036.2]
dc.subject Мистецтвознавство uk_UA
dc.subject Навчання uk_UA
dc.subject Планер uk_UA
dc.subject Художньо-педагогічна парадигма uk_UA
dc.subject Майбутні фахівці з образотворчого мистецтва uk_UA
dc.title Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері uk_UA
dc.title.alternative Художньо-педагогічна парадигма мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу