DSpace Repository

Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.contributor.author Сотська, Галина Іванівна
dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Король, Анатолій Миколайович
dc.contributor.author Гордаш, Андрій Миколайович
dc.date.accessioned 2021-12-14T08:13:01Z
dc.date.available 2021-12-14T08:13:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пічкур М. О., Сотська Г. І., Демченко І. І., Король А. М., Гордаш А. М. Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі. Інформаційні технології і засоби навчання. Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України'' 2020. Т. 79. № 5. С. 296–312. uk_UA
dc.identifier.issn 2076-8184
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14391
dc.description https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2927/1726 uk_UA
dc.description.abstract У статті в історичній ретроспективі розглянуто цінності традиційних та інноваційних студій образотворення різних поколінь митців, серед яких визначено особливості генерації творців художніх артефактів інформаційного світу. Розкрито ґенезу становлення цифрової арт-практики та виявлено її вплив на оновлення усталеної класифікації системи образотворчого мистецтва творами цифрового формату різних видів і жанрів, що виконуються технічним, автоматизованим чи штучним способом. З’ясовано, що в умовах інформатизації і цифровізації образотворчого мистецтва розширюються межі художнього любительства як фактора розмивання професійного і профанного в особистості митця. Для подолання цього негативу йому доцільно володіти традиційним і цифровим образно-виразним інструментарієм. Доведено, що поліпарадигмальна за своєю сутністю образотворча підготовка фахівців мистецького профілю в закладах вищої освіти має бути спрямованою на спадкоємність та органічний синтез класичної і цифрової парадигми її функціонування. У тезаурусі мистецької освіти до наукового обігу запропоновано новий термін «цифрова парадигма образотворчої підготовки фахівців мистецького профілю у вищій школі» для позначення специфіки арт-педагогічного процесу організації продуктивної навчально-творчої діяльності студентів на основі комплексного опанування графічної, живописної, формотворної і композиційної грамоти з метою досягнення необхідного і достатнього рівня творчої компетентності та основ художньої майстерності продукування творів електронного формату. Обґрунтовано методологію цифрової артпедагогіки, що охоплює принципи гуманізму, креативності, міждисциплінарної інтеграції, рефлексії та постійного пошуку і застосування ефективних методів подолання негативів інформаційного середовища. uk_UA
dc.publisher Київ: ''Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України'' uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378:[028.42: 028.63]:85:7.072.2
dc.subject Педагогіка uk_UA
dc.subject митець uk_UA
dc.subject інформаційне покоління uk_UA
dc.subject класичне образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject цифрове образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject арт-педагогіка uk_UA
dc.title Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі uk_UA
dc.title.alternative Митець інформаційного покоління: академічна і цифрова парадигма образотворчої підготовки у вищій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account