dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-14T09:09:44Z |
|
dc.date.available |
2021-12-14T09:09:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пічкур М. О. Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Умань: ВПЦ «Візаві». 2021. Вип. 1 (5). С. 52–62. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14396 |
|
dc.description |
http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234768 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті уточнено сутність сучасної професійно-художньої освіти та з опорою на понятійний апарат діалектики традицій і новацій образотворчої підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей обґрунтовано парадигмальну методологію функціонування цієї системи. Також окреслено невирішене коло проблемних питань в її організаційно інституційному, програмно-змістовому, навчально-методичному, інформаційно-технологічному й особистісно-самоорганізаційному аспектах. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.013:74(477) |
|
dc.subject |
Педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
професійно-художня освіт |
uk_UA |
dc.subject |
парадигма |
uk_UA |
dc.subject |
традиція |
uk_UA |
dc.subject |
образотворча підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні фахівці мистецьких спеціальностей |
uk_UA |
dc.title |
Сучасна професійно-художня освіта: сутність, парадигми, традиції, новації, проблеми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |