00 DSpace/Manakin Repository

Development of students’ emotional competence

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гульбс, Ольга Анатоліївна
dc.contributor.author Тишакова, Людмила Тімофіївна
dc.contributor.author Балабанова, Любов Матвіївна
dc.contributor.author Балабанова, Ксенія Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-12-21T20:29:27Z
dc.date.available 2021-12-21T20:29:27Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.citation Gulbs, O., Tyshakova, L., Balabanova, L., & Balabanova, K. (2021). Development of students’ emotional competence. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 21(2), 39-44. uk_UA
dc.identifier.issn 2474-9397
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439
dc.description Retrieved from http://www.ajfaer.org/index.php/ajfaer/article/view/101 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто сутнісні характеристики поняття «емоційна компетентність» як складова професійної компетентності психологів. Детальний аналіз професійної компетентності дається у контексті психолого-педагогічного дослідження. За підсумками аналізу обмежених понять «емоційні здібності», дано визначення емоційної компетентності «емоційний інтелект». У ході нашого дослідження в групах АСПТ було досягнуто суттєвого підвищення середніх та високих показників емоційної компетентності психологів. Встановлено, що емоційна компетентність як складова професійної компетентності є набір емоційних та соціальних здібностей, таких як здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей, контролювати емоційну сферу. Автори виділили чотири основні компоненти зі своїми функціями у складі емоційної компетентності. Подвійна комбінація цих компонентів створює чотири функціональні блоки емоційної компетентності: когнітивний, внутрішньоособистісний і міжособистісний. У статті розкривається змістовність у структурі емоційних можливостей особистості психологів (емпатія, рефлексія, саморегуляція та контроль над почуттями та емоціями інших людей). Охарактеризовано основні компоненти емоційної компетентності та її значення у процесі внутрішньоособистісного та міжособистісного спілкування. uk_UA
dc.publisher Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation. New York, NY, USA uk_UA
dc.subject майбутні психологи; uk_UA
dc.subject професійна компетенція; uk_UA
dc.subject емоційна компетентність; uk_UA
dc.subject саморегулювання; uk_UA
dc.subject емоційні здібності; uk_UA
dc.subject співчуття; uk_UA
dc.subject відображення. uk_UA
dc.title Development of students’ emotional competence uk_UA
dc.title.alternative Розвиток емоційної компетентності студентів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу