dc.contributor.author |
Гульбс, Ольга Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Тишакова, Людмила Тімофіївна |
|
dc.contributor.author |
Балабанова, Любов Матвіївна |
|
dc.contributor.author |
Балабанова, Ксенія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T20:29:27Z |
|
dc.date.available |
2021-12-21T20:29:27Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-30 |
|
dc.identifier.citation |
Gulbs, O., Tyshakova, L., Balabanova, L., & Balabanova, K. (2021). Development of students’ emotional competence. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 21(2), 39-44. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2474-9397 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439 |
|
dc.description |
Retrieved from http://www.ajfaer.org/index.php/ajfaer/article/view/101 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто сутнісні характеристики поняття «емоційна компетентність» як складова професійної компетентності психологів. Детальний аналіз професійної компетентності дається у контексті психолого-педагогічного дослідження. За підсумками аналізу обмежених понять «емоційні здібності», дано визначення емоційної компетентності «емоційний інтелект». У ході нашого дослідження в групах АСПТ було досягнуто суттєвого підвищення середніх та високих показників емоційної компетентності психологів. Встановлено, що емоційна компетентність як складова професійної компетентності є набір емоційних та соціальних здібностей, таких як здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей, контролювати емоційну сферу. Автори виділили чотири основні компоненти зі своїми функціями у складі емоційної компетентності. Подвійна комбінація цих компонентів створює чотири функціональні блоки емоційної компетентності: когнітивний, внутрішньоособистісний і міжособистісний. У статті розкривається змістовність у структурі емоційних можливостей особистості психологів (емпатія, рефлексія, саморегуляція та контроль над почуттями та емоціями інших людей). Охарактеризовано основні компоненти емоційної компетентності та її значення у процесі внутрішньоособистісного та міжособистісного спілкування. |
uk_UA |
dc.publisher |
Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation. New York, NY, USA |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні психологи; |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетенція; |
uk_UA |
dc.subject |
емоційна компетентність; |
uk_UA |
dc.subject |
саморегулювання; |
uk_UA |
dc.subject |
емоційні здібності; |
uk_UA |
dc.subject |
співчуття; |
uk_UA |
dc.subject |
відображення. |
uk_UA |
dc.title |
Development of students’ emotional competence |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Розвиток емоційної компетентності студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |