00 DSpace/Manakin Repository

Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булах, Аліна
dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2022-01-10T09:00:59Z
dc.date.available 2022-01-10T09:00:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Булах А., Кравчук Н.П. Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. С. 34–37. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14454
dc.publisher Умань : «Візаві» uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject дошкільники uk_UA
dc.title Теоретичні основи формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в умовах освітньої інклюзії uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу