DSpace Repository

CRITERIA, INDICATORS AND READINESS LEVELS OF FUTURE TECHNOLOGY TEACHERS FOR THE FORMATION OF A HEALTHY LIFESTYLE FOR STUDENTS IN A BASIC SCHOOL

Show simple item record

dc.contributor.author Баличева, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2022-01-10T11:14:50Z
dc.date.available 2022-01-10T11:14:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Баличева Н. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Jurnalul umanistic al Nistrului. 2018. No 1. Р. 5–8. uk_UA
dc.identifier.issn 2587-3792
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14456
dc.description.abstract Сьогодні людині непросто зберегти своє здоров’я в умовах техногенно зміненого довкілля, забрудненого для організму багатьма шкідливими елементами, величезним обсягом різноманітних негативних психоемоційних впливів. Здоров’я, як відомо, визначають різні фактори: спадковість, якість життя, стан навколишнього середовища, традиції соціуму, якість медичного обслуговування тощо. Тому сформувати у свідомості кожної особистості ставлення до здоров’я як пріоритетної цінності, дати необхідні для життя знання, навчити вести здоровий спосіб життя є важливим завданням. Ми можемо сказати, що сучасна школа потребує вчителя, здатного до особистісного та професійного зростання, зберігати професійну форму, долати різні труднощі з найменшими втратами для здоров’я. Забезпечення готовності майбутніх учителів технологій починається на етапі підготовки у закладах вищої освіти. Високі темпи розвитку сучасного суспільства зумовлюють дедалі більш високі вимоги до особистості та її здоров’я. У нашій статті розкрито актуальність підготовки майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Визначено та обґрунтовано основні критерії, конкретизовано показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до формування здорового способу життя учнів основної школи. Для визначення готовності майбутніх учителів технологій до роботи з учнями до формування здорового способу життя розглянуто та виділено мотиваційно-ціннісний критерій, когнітивно-інтелектуальний та діяльнісно-технологічний критерії. Кожен критерій включає сукупність показників, що розкривають зміст та надають характеристику готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя учнів. Також виокремлено рівні готовності майбутнього вчителя технологій до формування здорового способу життя, такі, як високий, середній і низький. uk_UA
dc.publisher «Дністровський гуманітарний журнал» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018:373.5.011.3-051:62]:37.017:613
dc.subject майбутній вчитель технологій uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject показники та рівні готовності uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject учні основної школи uk_UA
dc.title CRITERIA, INDICATORS AND READINESS LEVELS OF FUTURE TECHNOLOGY TEACHERS FOR THE FORMATION OF A HEALTHY LIFESTYLE FOR STUDENTS IN A BASIC SCHOOL uk_UA
dc.title.alternative КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account