Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна | |
dc.contributor.author | Бабій, Інна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T20:53:52Z | |
dc.date.available | 2022-01-31T20:53:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Цимбал-Слатвінська С. В., Бабій І. В. ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Випуск 190. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. С. 163-169 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14465 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан логопедичної освіти вимагає застосування нових алгоритмів діагностики рівнів готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів, зокрема до взаємодії з дітьми із порушенням мовлення. | uk_UA |
dc.publisher | Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:376-056.264-051 | |
dc.subject | Логопедія | uk_UA |
dc.subject | Логопедична освіта | uk_UA |
dc.subject | Взаємодія з дітьми | uk_UA |
dc.subject | Мовленнєві порушення | uk_UA |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |