dc.contributor.author |
Душечкіна, Наталія Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Романюк, Дмитро |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-04T08:30:10Z |
|
dc.date.available |
2022-02-04T08:30:10Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Душечкіна Н. Ю., Романюк Д. Ю. Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2021. С. 138-140. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14490 |
|
dc.description.abstract |
Компонентами розвитку логічного мислення школярів є вміння порівнювати предмети і явища; здатність здійснювати аналітикосинтетичну діяльність; вміння абстрагувати істотні властивості предмета або явища; вміння узагальнювати факти і робити на основі узагальнень відповідні висновки, з подальшою їх перевіркою та аргументацією. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.subject |
хімія |
uk_UA |
dc.subject |
методика навчання |
uk_UA |
dc.subject |
проблеми |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Аспекти проблеми розвитку учнів в методиці навчання хімії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |