DSpace Repository

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Душечкіна, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Давискиба, Вікторія Василівна
dc.contributor.author Сорока, Мирослава Валентинівна
dc.date.accessioned 2022-02-04T08:38:49Z
dc.date.available 2022-02-04T08:38:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Душечкіна Н. Ю., Давискиба В. В., Сорока М. В. Сучасні підходи до викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання. Інноваційна педагогіка. Вип.38, Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 131-138. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14493
dc.description.abstract У статті розкрито сутність поняття дистанційного навчання у закладах вищої освіти, з’ясовано, що у процесі такого навчання відбувається поєднання компетентності викладача з позитивною мотивацією здобувача вищої освіти завдяки досягненням інформаційних технологій і мобільних засобів зв’язку. В Європі створено відкриті університети дистанційної освіти, які реалізують дистанційні програми, що спрямовані на застосування у процесі підготовки здобувачів вищої освіти нових інформаційних технологій. Дистанційне навчання буде реалізовуватися успішно за умови надання якісних освітніх послуг за тими змістовими модулями, які передбачені програмами дистанційних курсів, і контролю та оцінювання знань, дотримання термінів виконання практичних завдань здобувачами вищої освіти згідно з навчальними програмами, використання ними методичних настанов до завдань. Дистанційним навчанням називаємо покрокову організацію фахової підготовки викладачів хімічних дисциплін, що містить такі складники: принципи, структуру, методи і прийоми навчання; здійснення віддаленого взаємозв’язку здобувача вищої освіти і викладача з використанням новітніх розробок інформаційних технологій. Розглянуто види дистанційного навчання, вказано на позитивні й негативні сторони застосування дистанційного навчання та перераховано принципи його впровадження в освітній процес. Визначено форми реалізації дистанційного викладання хімічних дисциплін у закладах вищої освіти: дистанційну, дистанційно-очну, аудиторно-дистанційну. Доведено, що впровадження дистанційних технологій викладання хімічних дисциплін в освітній процес спрямоване на поглиблене засвоєння навчального матеріалу, на формування комунікативних (безпосереднє спілкування і за допомогою електронних засобів) та інформаційних (пошук інформації в різних джерелах і її критичний аналіз) компетенцій. Здобувач вищої освіти при вивченні хімічних дисциплін повинен самостійно планувати свою навчальну діяльність і знаходити ефективні засоби для її реалізації в умовах дистанційного навчання. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.016:54]: 001.895]]:378.018.43
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject нноваційні педагогічні технології uk_UA
dc.subject інформаційні засоби uk_UA
dc.subject хімічні дисципліни uk_UA
dc.subject віртуальні лабораторії uk_UA
dc.subject лабораторний практикум uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account