dc.contributor.author |
Душечкіна, Наталія Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Давискиба, Вікторія Василівна |
|
dc.contributor.author |
Сорока, Мирослава Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-04T08:38:49Z |
|
dc.date.available |
2022-02-04T08:38:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Душечкіна Н. Ю., Давискиба В. В., Сорока М. В. Сучасні підходи до викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання. Інноваційна педагогіка. Вип.38, Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 131-138. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14493 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність поняття дистанційного навчання у закладах вищої освіти, з’ясовано, що у процесі такого навчання відбувається поєднання компетентності викладача з позитивною мотивацією здобувача вищої освіти завдяки досягненням інформаційних технологій і мобільних засобів зв’язку. В Європі створено відкриті університети дистанційної освіти, які реалізують дистанційні програми, що спрямовані на застосування у процесі підготовки здобувачів вищої освіти нових інформаційних технологій. Дистанційне навчання буде реалізовуватися успішно за умови надання якісних освітніх послуг за тими змістовими модулями, які передбачені програмами дистанційних курсів, і контролю та оцінювання знань, дотримання термінів виконання практичних завдань здобувачами вищої освіти згідно з навчальними програмами, використання ними методичних настанов до завдань. Дистанційним навчанням називаємо покрокову організацію фахової підготовки викладачів хімічних дисциплін, що містить такі складники: принципи, структуру, методи і прийоми навчання; здійснення віддаленого взаємозв’язку здобувача вищої освіти і викладача з використанням новітніх розробок інформаційних технологій. Розглянуто види дистанційного навчання, вказано на позитивні й негативні сторони застосування дистанційного навчання та перераховано принципи його впровадження в освітній процес. Визначено форми реалізації дистанційного викладання хімічних дисциплін у закладах вищої освіти: дистанційну, дистанційно-очну, аудиторно-дистанційну. Доведено, що впровадження дистанційних технологій викладання хімічних дисциплін в освітній процес спрямоване на поглиблене засвоєння навчального матеріалу, на формування комунікативних (безпосереднє спілкування і за допомогою електронних засобів) та інформаційних (пошук інформації в різних джерелах і її критичний аналіз) компетенцій. Здобувач вищої освіти при вивченні хімічних дисциплін повинен самостійно планувати свою навчальну діяльність і знаходити ефективні засоби для її реалізації в умовах дистанційного навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.016:54]: 001.895]]:378.018.43 |
|
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
нноваційні педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні засоби |
uk_UA |
dc.subject |
хімічні дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальні лабораторії |
uk_UA |
dc.subject |
лабораторний практикум |
uk_UA |
dc.title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |