dc.contributor.author |
Пачева, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-20T09:54:17Z |
|
dc.date.available |
2022-04-20T09:54:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-29 |
|
dc.identifier.citation |
Пачева Н. О. Особливості процесу маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 57–60. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14524 |
|
dc.description |
https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Реалії сьогодення показують, що менеджмент охоплює всі сфери життя суспільства. В умовах конкуренції виробники товарів та послуг зацікавлені в ефективному управлінні маркетинговою діяльністю та якісно новому підході до управління виробництвом і збутом. Виникає стратегічна потреба застосовувати інноваційний підхід в управлінні виробництвом і збутом на основі принципів маркетингу і менеджменту. Саме маркетинговий менеджмент з урахуванням принципів сталого розвиту має на меті сформувати навички планувати, організовувати, мотивувати та контролювати маркетингову діяльність підприємства, зміцнити економічну діяльність та підприємницький дух, розширити бізнес. |
uk_UA |
dc.publisher |
ІВВ Луцького НТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;005.32 |
|
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
процес |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |