DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Пачева, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-04-20T09:54:17Z
dc.date.available 2022-04-20T09:54:17Z
dc.date.issued 2021-10-29
dc.identifier.citation Пачева Н. О. Особливості процесу маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 57–60. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14524
dc.description https://mk.lntu.edu.ua/naukovo-praktychni-konferentsiyi/ uk_UA
dc.description.abstract Реалії сьогодення показують, що менеджмент охоплює всі сфери життя суспільства. В умовах конкуренції виробники товарів та послуг зацікавлені в ефективному управлінні маркетинговою діяльністю та якісно новому підході до управління виробництвом і збутом. Виникає стратегічна потреба застосовувати інноваційний підхід в управлінні виробництвом і збутом на основі принципів маркетингу і менеджменту. Саме маркетинговий менеджмент з урахуванням принципів сталого розвиту має на меті сформувати навички планувати, організовувати, мотивувати та контролювати маркетингову діяльність підприємства, зміцнити економічну діяльність та підприємницький дух, розширити бізнес. uk_UA
dc.publisher ІВВ Луцького НТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;005.32
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject процес uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account