00 DSpace/Manakin Repository

Управління Інтернет-маркетингом

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пачева, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-04-20T09:56:53Z
dc.date.available 2022-04-20T09:56:53Z
dc.date.issued 2018-04-19
dc.identifier.citation Пачева Н.О. Управління Інтернет-маркетингом. Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Умань, 19 квітня 2018 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. С. 100-102. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14529
dc.description http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25734/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C%2019.04.18.pdf uk_UA
dc.description.abstract Існує багато способів ефективного просування бізнесу чи бренду (продукції /послуг) один з найефективніших на сьогоднішній день є збільшення кількості продаж/надання послуг через Інтернет. Головним завданням управління Інтернет-маркетингом – одержати найбільший ефект від користувачів сайту. uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject інтернет uk_UA
dc.subject продажі uk_UA
dc.subject замовлення uk_UA
dc.subject послуги uk_UA
dc.title Управління Інтернет-маркетингом uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу