dc.contributor.author |
Пачева, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-20T09:56:53Z |
|
dc.date.available |
2022-04-20T09:56:53Z |
|
dc.date.issued |
2018-04-19 |
|
dc.identifier.citation |
Пачева Н.О. Управління Інтернет-маркетингом. Економіка України в умовах євроінтеграції: виклики та перспективи розвитку матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Умань, 19 квітня 2018 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. С. 100-102. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14529 |
|
dc.description |
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25734/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C%2019.04.18.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Існує багато способів ефективного просування бізнесу чи бренду (продукції /послуг) один з найефективніших на сьогоднішній день є збільшення кількості продаж/надання послуг через Інтернет. Головним завданням управління Інтернет-маркетингом – одержати найбільший ефект від користувачів сайту. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
продажі |
uk_UA |
dc.subject |
замовлення |
uk_UA |
dc.subject |
послуги |
uk_UA |
dc.title |
Управління Інтернет-маркетингом |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |