00 DSpace/Manakin Repository

Інноваційний розвиток національної економіки: маркетинговий аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пачева, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-04-21T07:44:07Z
dc.date.available 2022-04-21T07:44:07Z
dc.date.issued 2018-10-05
dc.identifier.citation Пачева Н.О. Інноваційний розвиток національної економіки: маркетинговий аспект / Н.О. Пачева // матеріали І Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф. [„Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій"], (м. Луцьк, 5 жовтня 2018 р.). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. - С. 339-341 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14543
dc.description http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25999/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf uk_UA
dc.description.abstract На сьогоднішній день економіка України знаходиться в кризовому стані. Одним із шляхів подолання даної ситуації є відмова від імпорту тих товарів, які можуть вироблятися в державі. Проте мається на увазі відмова від застарілої продукції і перехід до інноваційної, яка б могла задовольнить потреби і запити споживачів, що диктуються сьогоденням. Слід пам’ятати, що впровадження стратегій інноваційного розвитку попереджує виникнення непродуктивних витрат ресурсів та зменшує ризики, сконцентровує зусилля на застосуванні тих стратегій, які допомагають досягти максимального успіху і зміцнюють позиції на вітчизняному та світовому ринку, що в результаті сприяє стабільному розросту економіки України. uk_UA
dc.publisher ІВВ Луцького НТУ uk_UA
dc.subject інноваційний розвиток uk_UA
dc.subject національна економіка uk_UA
dc.subject маркетинговий аспект uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject стратегічний маркетинг uk_UA
dc.title Інноваційний розвиток національної економіки: маркетинговий аспект uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу