dc.contributor.author |
Пачева, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-21T07:44:07Z |
|
dc.date.available |
2022-04-21T07:44:07Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-05 |
|
dc.identifier.citation |
Пачева Н.О. Інноваційний розвиток національної економіки: маркетинговий аспект / Н.О. Пачева // матеріали І Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф. [„Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій"], (м. Луцьк, 5 жовтня 2018 р.). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. - С. 339-341 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14543 |
|
dc.description |
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/25999/1/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На сьогоднішній день економіка України знаходиться в кризовому стані. Одним із шляхів подолання даної ситуації є відмова від імпорту тих товарів, які можуть вироблятися в державі. Проте мається на увазі відмова від застарілої продукції і перехід до інноваційної, яка б могла задовольнить потреби і запити споживачів, що диктуються сьогоденням. Слід пам’ятати, що впровадження стратегій інноваційного розвитку попереджує виникнення непродуктивних витрат ресурсів та зменшує ризики, сконцентровує зусилля на застосуванні тих стратегій, які допомагають досягти максимального успіху і зміцнюють позиції на вітчизняному та світовому ринку, що в результаті сприяє стабільному розросту економіки України. |
uk_UA |
dc.publisher |
ІВВ Луцького НТУ |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
національна економіка |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий аспект |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційний розвиток національної економіки: маркетинговий аспект |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |