dc.contributor.author |
Моргай, Лілія Анатоіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-19T06:26:38Z |
|
dc.date.available |
2022-05-19T06:26:38Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-25 |
|
dc.identifier.citation |
Моргай Л. А. Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. унт. імені Павла Тичини ; уклад.: Л. А. Моргай. – Умань : Візаві, 2021. – 180 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14590 |
|
dc.description.abstract |
Важливим аспектом професіоналізму особистості є рівень знань соціальних та психологічних аспектів спілкування, уміння використовувати набуті знання на практиці. Даний курс присвячений питанням соціально-психологічних аспектів спілкування в професійній діяльності. Метою дисципліни є формування культури ділового спілкування, компетенцій для здійснення професійної діяльності з урахуванням психологічних основ ділового спілкування, етичних норм і правил ділового етикету. Завдання дисципліни полягають у формуванні вмінь використання соціально-психологічних засобів спілкування, вільному володінні теоретичними знаннями з питань соціально-психологічних основ ділового спілкування, інструментарієм, методикою розробки соціально-психологічної діагностики організації та набуття практичних вмінь та навичок щодо використання психологічних методів ділового спілкування. У результаті засвоєння дисципліни «Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності» студенти повинні знати: основні категорії і поняття наукової психології та етики, теоретичні основи та принципи ділового спілкування, психологічні характеристики особистості та особливості їх прояву в процесі ділового спілкування, причини виникнення і види конфліктів в процесі спілкування; вміти: використовувати знання соціально-психологічних основ ділового спілкування у своїй діяльності; будувати міжособистісні відносини на індивідуальному, груповому та організаційному рівнях; впроваджувати етичні норми і правила ділового етикету в повсякденну практику ділового спілкування. Посібник рекомендованийй студентам IІІ курсу факультету соціальної та психологічної освіти (спеціальність: 232 «Соціальне забезпечення»). |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань Візаві 2021 |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 316.77(075.8) С69; |
|
dc.subject |
етика |
uk_UA |
dc.subject |
спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні норми |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна група |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
повна вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
базова вища освіта |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |