dc.contributor.author |
Нещадим, Людмила Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Тимчук, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-19T06:54:59Z |
|
dc.date.available |
2022-05-19T06:54:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Нещадим, Л., Тимчук С. В. (2022). АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ. Економіка та суспільство, (36). |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14592 |
|
dc.description |
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1166/1123 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Індустрія гостинності є однією з основних складових економіки України. В умовах сьогодення сфера обслу-говування, як і будь-яка інша, постійно трансформується під впливом глобалізації та інтеграції процесів. Так, впровадження інформаційних технологій на підприємствах індустрії гостинності та їх ефективне функціону-вання є індикатором позитивних змін в економіці держави, важливою передумовою інтенсифікації міжнарод-них зв'язків та інтеграції країни у світову спільноту. Сучасний інформаційний розвиток суспільства переживає інноваційно-технологічні, орієнтовані перетворення, зокрема це стосується сфери обслуговування. Основною метою даних перетворень виступає в першу чергу зручність, доступність, мобільність, проінформованість і гарні відносини зі своїми клієнтами. |
uk_UA |
dc.publisher |
Економіка та суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
індустрія гостинності |
uk_UA |
dc.subject |
економіка |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
індикатор |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна сфера |
uk_UA |
dc.subject |
нововведення |
uk_UA |
dc.title |
Автоматизація бізнес-процесів підприємств індустрії гостинності як чинник підвищення економічної ефективності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |