00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-05-30T10:24:08Z
dc.date.available 2022-05-30T10:24:08Z
dc.date.issued 2021-12-30
dc.identifier.citation Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища. Інженерні та освітні технології, 2021. 9 (4). C.35-46 uk_UA
dc.identifier.issn 2307-9770
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14621
dc.description http://eetecs.kdu.edu.ua/2021_04/EETECS2021_009(4) uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядається питання особливостей формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти, в структурі якої передбачено знання, вміння та досвід використання електронного освітнього середовища. Актуальність даної проблеми полягає в тому, що нині, в умовах пандемії, кожен керівник закладу освіти повинен бути компетентним не тільки в сфері інформаційних технологій та мати відповідно цифрову компетентність, але й орієнтуватись у питаннях впровадження та реалізації електронного освітнього середовища закладу, зокрема для вирішення певних управлінських питань. В ході дослідження нами з’ясовано, що існує велика кількість досліджень щодо важливості ІКТ в структурі управлінської компетентності майбутніх менеджерів, проте практично відсутні роботи, які вивчають особливості організації діяльності менеджера в умовах впровадження електронного освітнього середовища (ЕОС). З метою отримання об’єктивної інформації про стан сформованості управлінської компетентності у майбутніх керівників закладів вищої педагогічної освіти нами було проведене анкетування, яке виявило, що майбутні менеджери освіти не мають чіткого уявлення про ЕОС та не розуміють його потенціал щодо управлінської діяльності. В ході дослідження було розроблено рівні управлінської сформованості управлінської компетентності майбутніх керівників, в яких передбачено уміння, що стосуються використання ЕОС. Підготовка фахівців здійснювалась впродовж 2017-2020 рр. за методикою, що враховувала у структурі управлінської компетентності знання та вміння використання ЕОС. Нами проведено експериментальне дослідження щодо ефективності методики формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освіти з використанням ЕОС, яке показало, що використання ЕОС сприяє становленню майбутнього управлінця, розвиває його управлінські здібності, дає змогу вирішувати завдання формування управлінської компетентності у майбутніх менеджерів освіти, є ефективним засобом реалізації освітніх програм в університеті. uk_UA
dc.publisher КрНУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:37.07-051]:005.336.2:004.9]:001.891
dc.subject управлінська компетентність uk_UA
dc.subject менеджер освіти uk_UA
dc.subject керівник закладу освіти uk_UA
dc.subject електронне освітнє середовище uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject управління закладом освіти uk_UA
dc.subject управління школою uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject директор школи uk_UA
dc.title Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища uk_UA
dc.title.alternative Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу