dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Ткачук, Галина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-30T10:24:08Z |
|
dc.date.available |
2022-05-30T10:24:08Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-30 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Н. М., Ткачук Г. В. Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища. Інженерні та освітні технології, 2021. 9 (4). C.35-46 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-9770 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14621 |
|
dc.description |
http://eetecs.kdu.edu.ua/2021_04/EETECS2021_009(4) |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглядається питання особливостей формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти, в структурі якої передбачено знання, вміння та досвід використання електронного освітнього середовища. Актуальність даної проблеми полягає в тому, що нині, в умовах пандемії, кожен керівник закладу освіти повинен бути компетентним не тільки в сфері інформаційних технологій та мати відповідно цифрову компетентність, але й орієнтуватись у питаннях впровадження та реалізації електронного освітнього середовища закладу, зокрема для вирішення певних управлінських питань. В ході дослідження нами з’ясовано, що існує велика кількість досліджень щодо важливості ІКТ в структурі управлінської компетентності майбутніх менеджерів, проте практично відсутні роботи, які вивчають особливості організації діяльності менеджера в умовах впровадження електронного освітнього середовища (ЕОС). З метою отримання об’єктивної інформації про стан сформованості управлінської компетентності у майбутніх керівників закладів вищої педагогічної освіти нами було проведене анкетування, яке виявило, що майбутні менеджери освіти не мають чіткого уявлення про ЕОС та не розуміють його потенціал щодо управлінської діяльності. В ході дослідження було розроблено рівні управлінської сформованості управлінської компетентності майбутніх керівників, в яких передбачено уміння, що стосуються використання ЕОС. Підготовка фахівців здійснювалась впродовж 2017-2020 рр. за методикою, що враховувала у структурі управлінської компетентності знання та вміння використання ЕОС. Нами проведено експериментальне дослідження щодо ефективності методики формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освіти з використанням ЕОС, яке показало, що використання ЕОС сприяє становленню майбутнього управлінця, розвиває його управлінські здібності, дає змогу вирішувати завдання формування управлінської компетентності у майбутніх менеджерів освіти, є ефективним засобом реалізації освітніх програм в університеті. |
uk_UA |
dc.publisher |
КрНУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:37.07-051]:005.336.2:004.9]:001.891 |
|
dc.subject |
управлінська компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
менеджер освіти |
uk_UA |
dc.subject |
керівник закладу освіти |
uk_UA |
dc.subject |
електронне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
управління закладом освіти |
uk_UA |
dc.subject |
управління школою |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
директор школи |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Дослідження управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в контексті використання електронного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |