00 DSpace/Manakin Repository

Реалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеценко, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-05-30T10:24:28Z
dc.date.available 2022-05-30T10:24:28Z
dc.date.issued 2022-05-18
dc.identifier.citation Стеценко Н.М. Реалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освіти. Перспективи та інновації науки. 2022. № 6(11). С.333-343 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14622
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1565 uk_UA
dc.description.abstract Досвід розвитку освітньої галузі зарубіжних країн свідчить про те, що запровадження нових технологій та засобів навчання позитивно впливає на реалізацію освітніх програм та підготовку майбутніх спеціалістів. Ураховуючи, що більшість розвинутих країн світу мають значний педагогічний потенціал в галузі запровадження хмаро-орієнтованих технологій, зарубіжний досвід для України є вкрай важливим та актуальним. Метою даного дослідження є опис досвіду впровадження хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі в освітніх зарубіжних закладів для визначення потенційних можливостей їх реалізації у вітчизняних закладах. У нашій роботі проаналізовано праці зарубіжних учених та визначено, що на реформування освітньої галузі впливають хмарні сервіси, пропоновані такими відомими корпораціями як Google, Microsoft, Amazon, Cisco, IBM. Нами розглянуто конкретні рішення даних корпорацій, які використовуються у закладах освіти за кордоном та наведено приклади їх впровадження. Аналіз таких програмних застосунків як Microsoft Office 365 for Education, Google Apps for Education, Amazon AWS Educate, Cloud Academy IBM вказує на їх ефективність в освітньому процесі, оскільки вони впроваджені в більшості освітніх закладів світу та мають позитивні результати. У роботі також розглянуто досвід упровадження хмаро-орієнтованих технологій в заклади освіти США, В’єтнаму, країн Європейського Союзу – Словенії, Чехії, Польщі, Німеччини, Франції, Болгарії, Литви, Естонії, Швеції, Італії. Аналіз зарубіжного досвіду впровадження хмаро-орієнтованих технологій в освітній процес вказує, що важливим аспектом ефективності даного процесу є підтримка з боку держави і проведення відповідної державної політки. В розвинених країнах впровадження хмарних технологій декларується в нормативних документах, розробляється відповідне забезпечення на рівні освітніх програм та проєктів, педагоги залучаються до оволодіння новими освітніми технологіями в рамках підвищення кваліфікації тощо. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;004:378.091.31
dc.subject хмаро-орієнтовані технології uk_UA
dc.subject зарубіжний досвід uk_UA
dc.subject заклади освіти uk_UA
dc.subject ІКТ uk_UA
dc.subject Google uk_UA
dc.subject Microsoft uk_UA
dc.subject Amazon uk_UA
dc.subject Cisco uk_UA
dc.subject IBM uk_UA
dc.title Реалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу